1. DEFINIȚII ȘI TERMENI
Diedra / Diedra.ro – este DIEDRA ARTWORK S.R.L., persoană juridică de naționalitate română, având sediul social în Municipiul București, Str. Liviu Rebreanu nr. 32B, Bloc PM71, Scara 1, Etaj 5, Apartament 31, sector 3, având număr de ordine la Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul București sub nr. J40/17231/14.12.2020 și Codul Unic de Înregistrare (CUI) RO 43446318.
Vânzător – DIEDRA ARTWORK S.R.L., persoană juridică de naționalitate română, având sediul social în Municipiul București, Str. Liviu Rebreanu nr. 32B, Bloc PM71, Scara 1, Etaj 5, Apartament 31, având număr de ordine la Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul București sub nr. J40/17231/14.12.2020 și Codul Unic de Înregistrare (CUI) RO 43446318.
Cumpărător – poate fi orice persoană fizică ce are vârsta de peste 16 ani, orice persoană juridică sau orice entitate juridică ce efectuează o Comandă și, optional, își face un Cont în Site.
Client – poate fi orice persoană fizică ce are vârsta de peste 16 ani sau orice persoană juridică ce are sau obține acces la Conținut, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către DIEDRA ARTWORK S.R.L. (electronic, telefonic, etc.) sau în baza unui acord de utilizare existent între DIEDRA ARTWORK S.R.L. și acesta, care necesită crearea și utilizarea unui Cont.
Membru – Persoană fizică care are sau obține acces la CONȚINUT, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau în baza unui acord de utilizare între Diedra / Diedra.ro și acesta și care necesită crearea și utilizarea unui CONT.
Utilizator – poate fi orice persoană ce are vârsta de peste 16 ani sau persoană juridică înregistrată pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, și-a dat acordul cu privire la clauzele specific site-ului din secțiunea curentă numită Termeni și Condiții.
Nickname / Nume Utilizator – pseudonim prin care un anumit Utilizator / Client / Cumpărător poate adăuga Conținut pe Site. Nickname-ul este asociat informațiilor din Site ale Utilizatorului / Clientului / Cumpărătorului sub denumirea de „Nume Utilizator”.
Cont – secțiunea din Site formată dintr-o adresă de email și o parole care permite Cumpărătoului transmiterea Comenzii, și care conține informații despre Client / Cumpărător și istoricul Cumpărătorului în Site (Comenzi, facturi fiscal, etc.). Utilizatorul este responsabil și se va asigura că toate informațiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete și actualizate.
Favorite – secțiunea din Cont care permite Cumpărătorului / Utilizatorului să își creeze Liste cu Bunuri pe care dorește să le urmărească în vederea unei eventuale achiziții folosindu-se de serviciul oferit de către Vânzător de urmărire a Bunurilor și Serviciilor prin primirea de Comunicări Comerciale din partea acestuia.
Site – magazinul online găzduit la adresa web diedra.ro și subdomeniile acestuia.
Comanda – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător, prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului prin intermediul Site-ului, intenția sa de a achiziționa Bunuri și Servicii de pe Site.
Bunuri și Servicii – orice produs sau serviciu listat pe site, inclusive Bunurile menționate în Comandă, care urmează să fie furnizate de către Vânzător, Cumpărătorului ca urmare a Contractului încheiat.
Campania – acțiunea de a expune în scop comercial, un număr finit de Bunuri și/sau Servicii, având un stoc limitat și predefinit, pentru o perioada de timp stabilită de către Vânzător.
Contract – reprezintă contractul la distanță încheiat între Vânzător și Cumpărător, fără prezența fizică simultană a Vânzătorului și a Cumpărătorului.
Contract:
– toate informațiile de pe Site pot fi vizitate, vizualizate sau accesate în orice alt fel prin utilizarea unui echipament electronic;
– conținutul oricărui e-mail trimis Cumpărătorilor de către Vânzător prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil (mesaj text, apel telefonic, etc.);
– orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat sau colaborator al Vânzătorului, Cumpărătorului, conform informațiilor de contactare, specificate sau nu de către acesta;
– informații legate de Bunurile și/sau tarifele practicate de Vânzător într-o anumită perioadă;
– informații legate de Bunurile și/sau Serviciile și/sau tarifele practicate de către un terț cu care Vânzătorul are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă;
– date referitoare la Vânzător, sau alte date privilegiate ale acestuia.
Coșul / Coșul meu – secțiune din Cont și/sau de pe Site care permite Cumpărătorului/Utilizatorului să adauge Bunuri sau Servicii pe care dorește să le achiziționeze la momentul adăugării sau la un moment ulterior. În cazul în care Bunurile sau Serviciile nu sunt achiziționate la momentul adăugării prin efectuarea Comenzii, Cumpărătorul/Utilizatorul va beneficia de serviciun oferit de către Vânzător de urmărire a Bunurilor și Serviciilor prin primirea de Comunicări Comerciale din partea acestuia.
Comunicări Comerciale – mijloc de informare periodic, exclusive electronic. Reprezintă orice tip de mesaj trimis precum e-mail / SMS / mobile push / webpush, etc., conținând informații generale și tematice, informații cu privire la produse similar sau complementare cu cele pe care le-ați achiziționat, informații cu privire la oferte sau promoții, informații referitoare la Bunuri și Servicii adăugate în secțiunea „Cont / Coș / Coșul meu” sau secțiunea „Cont / Favorite”, precum și alte comunicări comerciale cum ar fi cercetări de piață și sondaje de opinie.
Document – prezentele Termene și Condiții.
Tranzacție – încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui Bun și / sau Serviciu de către Diedra / Diedra.ro, Cumpărătorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către Vânzător, infiderent de modalitatea de livrare.
Specificații – toate specificațiile și/sau descrierile Bunurilor și Serviciilor, așa cum sunt precizate în descrierea acestora.
Plata cu 1 click – serviciul de plată prestat de către procesatoryk de plăți integram în Site, pus la dispoziția Clienților, Utilizatorilor și / sau Cumpărătorilor prin intermediul Site-ului în vederea efectuării unei plăți online cu cardul.
Token – număr criptat unic asociat cardului de plată al Cumpărătorului după efectuarea unei plăți online, după activarea serviciului PaybyClick și care va putea fi utilizat de către Cumpărător pentru autorizarea Tranzacțiilor prin serviciul PaybyClick.
Algoritm de căutare – este format din două componente: relevanță text (scor reprezentat de matching-ul dintre termenul de căutare și datele Bunului și/sau Serviciului) și popularitatea Bunului / Serviciului în platforma Diedra / Diedra.ro. Top Bunuri / Servicii sunt reordonate folosind un algoritm de machine learning în vederea îmbunătățirii relevanței căutărilor.
2. DOCUMENTE CONTRACTUALE
2.1. Prin înregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic / e-mail, etc.) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile comerciale.
2.2. Notificarea primită de către Cumpărător, după efectuarea Comenzii are rol de informare și nu reprezintă acceptarea Comenzii. Această notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.
2.3. Pentru motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica oricând cantitatea Bunurilor și/sau Serviciilor din Comandă. Dacă schimba cantitatea de Bunuri și/sau Servicii din Comandă va anunța Cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea Comenzii și vă returna suma achitată.
2.4. Contractul se consideră încheiat între Vânzător și Cumpărător în momentul primirii de către Cumpărător de la Vânzător, prin intermediul poștei electronice și/sau SMS a notificării de expediere a Comenzii.
2.5. Pentru Comenzile ce urmează a fi livrate, prețurile sunt valabile 72 (saptezecișidouă) de ore de la înregistrarea Comenzii de către Cumpărător.
2.6. Documentul și informațiile puse la dispoziție de către Vânzător pe Site vor sta la baza Contractului, în completarea acestuia fiind certificatul de garanție emis de către Vânzător sau un furnizor al acestuia pentru Bunurile achiziționate.
3. POLITICA DE VÂNZARE ONLINE
3.1. Accesul în vederea efectuării unei Comenzii îi este permis oricărui Client/Cumpărător, respectiv oricărei persoane care nu are un cont pe Site, dar și oricărui Membru care posedă sau își creează un Cont. Contul de Membru / Client / Cumpărător este creat automat unei persoane care nu este Membru și dorește să lanseza/trimită o comanda, pe baza informațiilor completate în formularul de comandă.
3.2. Pentru a i se permite accesul la serviciu, Membrul / Clientul / Cumpărătorul vă trebui să accepte prevederile prezentului Document.
3.3. Pentru motive justificate DIEDRA ARTWORK S.R.L. își rezervă dreptul de a restricționa accesul Clientului/Cumpărătorului în vederea efectuării unei Comenzi și/sau la unele din modalitățile de plată acceptate, în cazul în care consideră că în baza conduitei sau a activității Clientului/Cumpărătorului pe Site, acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel DIEDRA ARTWORK S.R.L.. În oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumpărătorul se poate adresa Departamentului de Relații cu Clienții al Diedra / Diedra.ro, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea măsurilor mai sus menționate.
3.4. Diedra / Diedra.ro / DIEDRA ARTWORK S.R.L. își rezerva dreptul de a limita accesul clientului la Serviciu și de a șterge Contul acestuia în cazul în care consideră că în baza comportmentului avut de către Client, accesul și existența Contului Clientului ar putea prejudicia în vreun fel Diedra / Diedra.ro / DIEDRA ARTWORK S.R.L.. Acest drept poate fi exercitat în orice moment și nu este necesară notificarea Clientului în acest sens. Recenziile clientului vor fi moderate, fiind respinse cele care conțîn limbaj inadecvat, injurii, trimiteri către alte website-uri, adrese de e-mail, numere de telefon. Scopul secțiunii „Recenzii” / „Părerea clienților” este de a evalua obiectiv produsele regăsite pe site.
3.5. Fiecare Membru poate avea un singur Cont. Este interzisă partajarea unui Cont între mai mulți Membri / Clienți / Cumpărători.
3.6. În situația în care se descoperă accese partajate de mai mulți Clienți, Diedra / Diedra.ro / DIEDRA ARTWORK S.R.L. își rezerva dreptul de a anula sau a suspenda accesul Membrului / Clientului / Cumpărătorului la Conținut sau Serviciu.
3.7. Comunicarea cu Vânzătorul se poate realiza prin interacțiunea directă cu acesta sau prin adresele menționate la secțiunea „Contact” din Site. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fară a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.
3.8. În cazul unui volum de trafic neobișnuit de mare provenit din partea unei rețele de internet, DIEDRA ARTWORK S.R.L. își rezervă dreptul de a cere Clienților/Cumpărătorilor introducerea manuală a codurilor de validare de tip captcha, în vedere protejării informației din cadrul Site-ului.
3.9. DIEDRA ARTWORK S.R.L. poate publica pe Site informații despre Bunuri și/sau promoții practicate de către acesta sau de către oricare alt terț cu care DIEDRA ARTWORK S.R.L. are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil.
3.10. Toate tarifele aferente Bunurilor și/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate în lei (RON) și includ T.V.A.. În cazul în care Clientul / Cumpărătorul / Utilizatorul dorește, poate selecta opțiunea că prețurile să fie afișate / exprimate în euro (EUR), cursul valutar fiind efectuat și actualizat la zi, conform datelor publicate pe website-ul B.N.R..
3.11. În condițiile prevăzute de lege, prețul Bunurilor electronice afișat pe Site, NU include costurile de transport pentru comenzile mai mici de 300 lei (RON). În cazul în care Clientul/Cumpărătorul solicita detalii cu privire la suma exactă adăugată la prețul Bunului, acesta va contacta Departamentul de Relații cu Clienții Diedra / Diedra.ro.
3.12. În cazul plaților online Vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărător, incluzând, dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de RON. Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă numai Cumpărătorul.
3.13. Toate informațiile folosite pentru descrierea Bunurilor și/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentări multimedia, etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
3.14. După 14 (paisprezece) zile de la achiziționarea unui Bun sau Serviciu, Cumpărătorului i se vă solicita înscrierea unui Review legat de Bunul sau Serviciul achiziționat. Solicitarea vă fi transmisă către adresa de email înscrisă de Cumpărător în Cont. În acest fel, Cumpărătorul contribuie la informarea altor posibili Utilizatori/ Clienți/ Cumpărători de pe Site și se implică activ în dezvoltarea de noi Servicii și în detalierea cât mai completă a caracteristicilor Bunurilor.
3.15. Voucherul cadou reprezintă un produs Diedra / Diedra.ro / DIEDRA ARTWORK S.R.L.. Acesta are valori diferite și poate fi utilizat pentru achiziționarea oricărui produs prezent pe Site.
3.15.1. Fiecare voucher poate fi utilizat o singură dată, valoarea acestuia neputând fi divizată pentru mai multe achiziții. În cazul în care valoarea produselor achiziționate este inferioară valorii voucherului, Clientul nu poate solicita restituirea sumei reprezentând diferență între cele două valori. În situația în care valoarea produselor achiziționate depășește valoarea voucherului, clientul vă achita diferența dintre cele două valori.
3.15.2. Voucherele sunt transmisibile, fiind utilizate pe Site prin introducerea codului în câmpul destinat acestei operațiuni de plată.
3.15.3. Perioada de valabilitate a fiecărui voucher este de 12 (douăsprezece) luni de la achiziționare.
3.15.4. În cazul unor suspiciuni de fraudă privind obținerea și utilizarea de vouchereDiedra / Diedra.ro / DIEDRA ARTWORK S.R.L., avem dreptul de a anula unilateral orice alocare sau folosire a voucherelor Diedra / Diedra.ro / DIEDRA ARTWORK S.R.L., fară că Utilizatorul să aibă dreptul de a pretinde daune interese sau contravaloarea acestor vouchere.
3.15.5. Prevederile art. 8.2. nu sunt aplicabile voucherelor și produselor / Bunurilor / Serviciilor plătite total sau parțial cu vouchere. Pentru claritate, acestea nu se pot returna.
4. CESIONAREA ȘI SUBCONTRACTAREA
4.1. Vânzătorul poate cesiona și/sau subcontracta o terță parte pentru Servicii ce țin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumpărătorului, nefiind necesar acordul acestuia.
4.2. Vânzătorul vă fi întotdeauna responsabil față de Cumpărător pentru toate obligațiile contractuale.
5. DREPTUL LA PROPRIETATE INTELECTUALĂ ȘI INDUSTRIALĂ
5.1. Conținutul, astfel cum este definit în preambul, incluzând, dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusivă a DIEDRA ARTWORK S.R.L., acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obținute în acest sens în mod direct sau indirect (prin licențe de utilizare și/sau publicare).
5.2. Clientului/Cumpărătorului nu îi este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe părți, modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui Conținut în orice alt context decât cel original intenționat de DIEDRA ARTWORK S.R.L., includerea oricărui Conținut în afara Site-ului, îndepărtarea însemnelor care semnifica dreptul de autor al DIEDRA ARTWORK S.R.L. asupra Conținutului precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea Conținutului, decât cu acordul scris expres al Diedra / Diedra.ro.
5.3. Orice Conținut la care Clientul/Cumpărătorul are și/sau obține acces prin orice mijloc, se afla sub incidența Documentului, în cazul în care Conținutul nu este însoțit de un acord de utilizare specific și valid încheiat între DIEDRA ARTWORK S.R.L. și acesta, și fară nicio garanție implicit sau expres formulată din partea DIEDRA ARTWORK S.R.L. cu referire la acel Conținut.
5.4. Clientul/Cumpărătorul poate copia, transfera și/sau utiliza Conținut numai în scopuri personale sau non-comerciale, numai în cazul în care acestea nu intra în conflict cu prevederile Documentului.
5.5. În cazul în care DIEDRA ARTWORK S.R.L. conferă Clientului/Cumpărătorului dreptul de a utiliza sub forma descrisa într-un acord de utilizare distinct, un anumit conținut, la care Clientul/Cumpărătorul are sau obține acces în urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor conținuturi definite în acord, numai pe perioada existenței acestuia sau acestor conținuturi pe site sau a perioadei definite în acord, conform condițiilor definite, în cazul în care acestea există și nu reprezintă un angajament contractual din partea DIEDRA ARTWORK S.R.L. pentru respectivul Client/Cumpărător sau oricare alt terț care are/obține acces la acest conținut transferat, prin orice mijloc și care ar putea fi sau este prejudiciat în orice mod de pe urma acestui conținut, în timpul sau după expirarea acordului de utilizare.
5.6. Niciun Conținut transmis către Client sau Cumpărător, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc.) sau dobândit de acesta prin accesare, vizitare și/sau vizualizare nu constituie o obligație contractuală din partea DIEDRA ARTWORK S.R.L. și/sau al angajatului/prepusului DIEDRA ARTWORK S.R.L. care a mijlocit transferul de Conținut, în cazul în care aceasta există, față de respectivul conținut.
5.7. Este interzisă orice utilizare a Conținutului în alte scopuri decât cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care îl însoțește, în cazul în care acesta există.
6. COMANDA
6.1. Clientul/Cumpărătorul poate efectua Comenzi telefonic (la numărul disponibil pe Site), prin mesaj (pe rețelele sociale disponibile ale DIEDRA ARTWORK S.R.L. afișate pe Site), prin e-mail (la adresa disponibilă pe Site) și / sau pe Site, prin adăugarea Bunurilor și/sau Serviciilor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza Comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate expres. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un Bun și/sau un Serviciu este disponibil pentru achiziție în măsură în care există stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui Bun/Serviciu în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a Bunului/Serviciului.
6.2. Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii.
6.3. Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că Vânzătorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vânzător, în orice situație în care este necesară contactarea Cumpărătorului.
6.4. Vânzătorul poate anula Comanda efectuată de către Cumpărător, în urma unei notificări prealabile adresate Cumpărătorului, fară nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fară ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
6.4.1. neacceptarea de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului, a tranzacției, în cazul plații online;
6.4.2. invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de DIEDRA ARTWORK S.R.L., în cazul plații online;
6.4.3. datele furnizate de către Client/Cumpărător, pe Site sunt incomplete și/sau incorecte;
6.5. Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Bun sau să renunțe la un Serviciu, în termen de 14 de zile calendaristice, fară invocarea niciunui motiv și fară a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr. 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
– ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat;
– ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese.
6.6. În cazul în care Cumpărătorul decide să se retragă din Contract, acesta vă putea completa online formularul de retur de AICI.
6.7. În cazul în care Clientul/Cumpărătorul solicită retragerea din Contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie să returneze și eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv, dacă i se solicită acest lucru sau dacă acel cadou / acele cadouri au fost incluse în pachet conform unei promoții. În cazul în care Comanda este achitată, Vânzătorul vă rambursa suma în maxim 14 (paisprezece) zile de la data informării Vânzătorului de către Cumpărător asupra deciziei sale de retragere din Contract.
6.8. Suma vă fi returnată după cum urmează, pentru Comenzile achitate cu card bancar -> prin restituire în contul din care a fost efectuată plata sau prin emitere de voucher electronic cu valoarea produsului returnat, la alegerea Cumpărătorului.
6.9. Vânzătorul va putea amâna rambursarea sumei până la primirea Bunurilor vândute sau până la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate, în cazul în care nu s-a oferit să recupereze el însuși Bunurile (se vă lua data cea mai recentă).
6.10. În cazul în care un Bun și / sau Serviciu comandat de către Cumpărător, nu poate fi livrat de către Vânzător, acesta din urma va informa Clientul/Cumpărătorul asupra acestui fapt și vă returna în contul Cumpărătorului contravaloarea Bunului și/sau Serviciului, în termen de maxim 7 (șapte) zile de la data la care Vânzătorul a luat la cunoștință acest fapt sau de la data la care Cumpărătorul și-a exprimat în mod expres intenția de reziliere a Contractului.
6.10.1. Informații cu privire la caracteristicile produsului sunt disponibile pe paginile produselor de pe Site-ul nostru. Din punct de vedere legal, conținutul Site-ului nu reprezintă o propunere pentru un contract de cumpărare, ci o prezentare a ofertelor noastre. Prin urmare, dacă plasați comanda prin intermediul Site-ului nostru, comanda dvs. constituie o ofertă de cumpărare a unui produs listat pe acest Site. Comanda dvs. este urmată de acceptarea noastră, conform celor descrise în continuare.
6.10.2. Comanda poate fi plasată numai prin intermediul Site-ului nostru. Pentru a face acest lucru, veți parcurge un proces simplu, la sfarșitul căruia veți confirma comanda apăsând butonul „finalizează comanda”. Butonul vă indica în mod clar că plasarea comenzii implică obligația dvs. de plată. Înainte de confirmarea comenzii, sunteți întotdeauna informat cu privire la prețul total care trebuie plătit și veți avea întotdeauna posibilitatea de a verifica și eventual de a corecta comanda.
6.10.3. După plasarea unei comenzi, veți primi un e-mail prin care confirmăm primirea și înregistrarea comenzii dvs. („Primire Comandă / Confirmare Comandă”). Acest lucru nu inseamnă că această comandă a fost acceptată. Astfel cum a fost stabilit mai sus, comanda dvs. constituie o ofertă de cumpărare efectuată de dvs. a unui produs listat pe Site-ul nostru. Toate comenzile sunt supuse acceptării de către noi. Contractul dintre dvs. și noi vă fi format numai după acceptarea de către noi a comenzii dvs. Contractul se vă referi doar la acele produse pentru care am acceptat comanda plasată de către dvs, urmând a vă transmite o confirmare de acceptare a comenzii printr-un e-mail prin care vă informam că produsul a fost expediat („Confirmarea Expedierii”). În cazul în care nu putem onora un contract din cauza stocului insuficient de produse, eroare tehnică ori neconformitati constatate în momentul procesului de expediere, vă vom informa cu privire la aceasta situație și vom rambursa sumele plătite de către dvs. pentru aceste produse, daca este cazul, în conformitate cu dispozițiile de rambursare din secțiunea referitoare la drepturile dvs. statutare de retragere prevăzute în aceste Condiții de Furnizare, în decurs de cel mult 7 (șapte) zile de la data la care ne-ați comunicat decizia dvs. de terminare a contractului.
7. BUNURI / SERVICII PENTRU CARE NU SE ASIGURĂ DREPTUL DE RETRAGERE
7.1. Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:
7.1.1. contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumpărătorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își vă pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vânzător;
7.1.2. furnizarea de Bunuri și/sau servicii al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piață financiară pe care Vânzătorul nu le poate controla și care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
7.1.3. furnizarea de Bunuri confecționate după specificațiile prezentate de Cumpărător sau personalizate în mod clar;
7.1.4. furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
7.1.5. furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de Cumpărător;
7.1.6. furnizarea de Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
7.1.7. furnizarea de înregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
7.1.8. furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al Cumpărătorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunostintă de faptul că își vă pierde dreptul la retragere.
8. CONDIȚII SPECIALE. RETUR
8.1. DIEDRA ARTWORK S.R.L. certifică și garantează calitatea produselor și un raport calitate/preț foarte bun.
8.2. DIEDRA ARTWORK S.R.L. oferă dreptul de a returna parțial sau integral comanda în 14 zile calendaristice de la primirea acesteia, fară nicio explicație, dacă îndeplinesc condițiile menționate la punctele 8.3. si 8.4., cu excepția Bunurilor și / sau Serviciilor menționate la punctul 8.6.
8.3. Aceste produse pot fi returnate DOAR dacă sunt sigilate (nu au fost desfăcute/desigilate, nu au fost folosite/utilizate): papetărie (tablouri, plannere, calendare, felicitări, magneți, semne de carte, suporturi de pahare, stickere, etichete, ghidlande, puzzle, broșe, cărți de colorat, etc.).
8.4. În cazul în care următoarele produse au fost desigilate și testate de către client, trebuie returnate curățate și igienizate, pentru că returul să fie acceptat: fashion (îmbrăcăminte, încălțăminte, lenjerie intimă și costume de baie), accesorii (bijuterii precum coliere, cercei, inele, ș.a.).
8.5. Transportul de retur este responsabilitatea clientului. Rambursul produselor (în afară de taxa de transport) se vă face în maxim 7 zile lucrătoare.
8.6. Nu se pot returna următoarele Bunuri și / sau Servicii: fashion (îmbrăcăminte, încălțăminte), accesorii (bijuterii precum coliere, cercei, inele, ș.a.), papetărie (tablouri, plannere, calendare, felicitări, magneți, semne de carte, suporturi de pahare, stickere, etichete, ghidlande, puzzle, broșe, cărți de colorat, etc.), ilustrații digitale, care au fost customizate/personalizate conform solicitărilor primite din partea Clientului/Cumpărătorului, voucherele cadou, inclusiv produsele / Bunurile / Serviciile platite total sau partial cu unul sau mai multe vouchere cadou.
8.7. Pentru returnarea produselor, se urmează următorii pași:
– Ne contactați prin intermediul formularului de retur de pe Site (aici), e-mail, poștă / curier, telefon, SMS sau verbal și se solicită returnarea parțială sau integrală a comenzii;
– Expediați produsul / Bunul pe adresa firmei (Municipiul București, Str. Liviu Rebreanu nr. 32B, Bloc PM71, Scara 1, Etaj 5, Apartament 31, sector 3) însoțit de toate componentele. Expediția vă fi realizată prin curier cu confirmare de primire.
8.8. Dacă produsul returnat se află într-o stare în care nu mai poate fi vândut că și nou în categoria de produse Resigilate, îți vă fi solicitată contravaloarea readucerii acestuia în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferență de preț rezultată din vânzarea produsului la mâna a doua. Dacă sunteți de acord cu această taxă, produsul va fi reexpediat către dvs., pe cheltuiala dvs. (dvs. veți achita taxa de transport). Acesta clauza se aplică conf. O.G. 34/2014, în cazul achiziționării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanță, aplicandu-se definițiile cuprinse în O.G. 34/2014 art. 2 lit.e.
9. CONFIDENȚIALITATE
9.1. DIEDRA ARTWORK S.R.L. vă păstra confidentialitatea informațiilor de orice natura pe care le furnizați. Dezvăluirea informațiilor furnizate se vă putea face doar în condițiile menționate în prezentul Document.
9.2. Nicio declarație publică, promovare, comunicat de presă sau orice alt mod de dezvăluire către terțe părți nu vă fi făcută de Cumpărător/Client cu privire la Comandă/Contract fară consimțământul prealabil scris al Vânzătorului.
9.3. Prin transmiterea de informații sau materiale prin intermediul acestui site, oferiți Vânzătorului acces nerestricționat și irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afișa, modifica, transmite și distribui aceste materiale sau informații. Sunteți, de asemenea, de acord că Vânzătorul să poată utiliza liber, în interes propriu, aceste informații, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ați trimis prin intermediul Site-ului. DIEDRA ARTWORK S.R.L. nu vă constitui subiect de obligații referitoare la confidențialitatea informațiilor trimise, dacă legislația în vigoare nu prevede alte specificări în acest sens.
10. COMUNICĂRI COMERCIALE
10.1. Cumpărătorul/Utilizatorul își poate modifica în orice moment opțiunea cu privire la acordul dat Vânzătorului pentru Comunicările Comerciale conținând informații generale și tematice inclusiv informații cu privire la oferte sau promoții, în orice moment, după cum urmează:
10.1.1. prin modificarea setărilor din Cont la secțiunea „Abonările mele”;
10.1.2. prin accesarea link-ului de dezabonare afișat în Comunicările Comerciale primite de la Vânzător;
10.1.3. prin contactarea Vânzătorului;
10.1.4. prin renunțarea la primirea Comunicărilor Comerciale nu implică renunțarea la acceptul dat pentru prezentul Document.
10.2. Prin adăugarea de Bunuri în secțiunea din Cont:
10.2.1. „Coș” / „Coșul meu”, Vânzătorul vă transmite Cumpărătorului/Utilizatorului Comunicări Comerciale cu privire:
– la modificarea prețului Bunurilor sau Serviciilor adăugate în secțiunea „Coș” / „Coșul meu”;
– la recomandări de Bunuri similare cu cele adăugate în secțiunea „Coș” / „Coșul meu”;
– la existența Bunurilor în secțiunea „Coș” / „Coșul meu”;
– disponibilitate stoc Bunuri.
10.2.1. „Favorite”, Vânzătorul vă transmite Cumpărătorului/Utilizatorului Comunicări Comerciale cu privire:
– la modificarea prețului Bunurilor sau Serviciilor adăugate în secțiunea „Favorite”;
– la recomandări de Bunuri sau Servicii similar cu cele adăugate în secțiunea „Favorite”;
– disponibilitate stoc Bunuri.
10.3. În urma achiziționării unui Bun, Vânzătorul va transmite Cumpărătorului/Utilizatorului Comunicări Comerciale cu privire la:
– sugestii de Bunuri sau Servicii recomandat a fi utilizate împreună cu Bunul sau Serviciul achiziționat.
10.4. Clientul/Utilizatorul se poate dezabona, în orice moment, de la Comunicările Comerciale menționate la punctul 9.3. de mai sus prin accesarea link-ului de dezabonare afișat în mesajele comerciale primite de la Vânzător sau prin contactarea Vânzătorului în acest sens.
10.5. Pentru îmbunătățirea ofertei de Bunuri și Servicii și a experienței de cumpărare, vom folosi datele dvs. pentru efectuarea de cercetări de piață și sondaje de opinie. Informațiile obținute în urma acestor cercetării de piață și al sondajelor de opinie nu vor fi utilizate de noi în scopuri publicitare, ci doar în cele menționate mai sus. Răspunsurile dvs. la cercetările de piață și sondajele de opinie nu vor fi asociate cu identitatea dvs., transmise către terți și nici nu vor fi publicate. Puteți obiecta la utilizarea datelor în scopuri de cercetare de piață și sondaje de opinie în orice moment, prin accesarea link-ului de dezabonare afișat în mesaj sau prin contactarea Vânzătorului.
11. FACTURARE – PLATĂ
11.1. Prețurile Bunurilor și Serviciilor afișate în cadrul site-ului www.diedra.ro includ T.V.A. conform legislației în vigoare.
11.2. Prețul, modalitatea de plata și termenul de plată sunt specificate în fiecare Comandă. Vânzătorul vă emite către Cumpărător o factură pentru Bunurile și Serviciile livrate, obligația Cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.
11.3. Vânzătorul vă transmite Cumpărătorului factura aferentă Comenzii ce conține Bunuri și/sau Servicii vândute de DIEDRA ARTWORK S.R.L., precum şi pentru orice alte plăți aferente Comenzii, exclusiv în format electronic, prin adăugarea facturii în Contul Cumpărătorului sau prin poștă electronică, la adresa de e-mail menționată de Cumpărător în Contul său.
11.4. Pentru o corectă comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumpărătorului îi revin obligațiile de a-și actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul său și de a accesa informațiile și documentele aferente fiecărei Comenzi, existente în Cont.
11.5. Prin această modalitate de comunicare Cumpărătorul, accesând Contul sau, va deține o evidență a facturilor emise de DIEDRA ARTWORK S.R.L., putandu-le salva și arhiva la rândul sau în orice moment și în orice modalitate pe care o dorește.
11.6. Prin trimiterea Comenzii, Cumpărătorul își exprimă acordul să primească facturile în format electronic prin adăugarea acestora de către DIEDRA ARTWORK S.R.L. în Contul sau prin intermediul poștei electronice, la adresa de e-mail menționată în Contul său.
11.7. În cazul în care aceste informații sunt indisponibile mai mult de 48 (patruzecișiopt) de ore în Cont, te rugam să ne sesizezi acest aspect într-un mesaj în pagina de contact.
11.8. Plata prin PaybyClick este o modalitate rapida de plată on-line cu cardul, care constă în efectuarea plații printr-un singur click prin utilizarea Tokenului aferent cardului, fară a mai fi nevoie de introducerea detaliilor aferente cardului de plata la fiecare Tranzacție.
11.9. Opțiunea pentru plată „Plată cu 1 click” poate fi activată de către Utilizator sau Cumpărător:
-
în orice moment din Cont:
Clientul/Cumpărătorul accesează Contul sau -> secțiunea „Cardurile mele” -> alege opțiunea „Adaugă card” -> e direcționat în pagina de plată a procesatorului de plăți unde introduce datele cardului pentru a efectua o tranzacție de 1 leu necesară validării cardului. După validarea cardului de către banca emitentă, se activează automat opțiunea „Plată cu 1 click” și se emite tokenul aferent cardului bancar înregistrat. Din acest moment Utilizatorul/Cumpărătorul poate beneficia de opțiunea „Plată cu 1 click” utilizând tokenul aferent cardului salvat pentru plata Comenzilor.
Pentru evitarea oricărui dubiu, suma de 1 leu nu vă fi debitată din contul Utilizatorului/Cumpărătorului fiind doar blocată temporar de către banca emitentă a cardului în vederea validării datelor de card introduse.
-
în momentul plasării unei Comenzi:
Clientul/Cumpărătorul plasează Comanda și alege modalitatea de plată Card de credit sau de debit, activează opțiunea „Plată cu 1 click”, e redirecționat către pagina procesatorului de plăți, introduce datele de card și plătește, respectiv finalizează Comanda. După confirmarea plații, cardul salvat este disponibil pentru plăți viitoare utilizandu-se tokenul aferent cardului salvat.
-
după plasarea unei Comenzi în Site:
Clientul/Cumpărătorul plasează Comanda și alege modalitatea de plată Card de credit sau de debit, dar nu activează „Plată cu 1 click” la plasarea Comenzii. După confirmarea plații, Clientul/Cumpărătorul vă avea posibilitatea să salveze cardul utilizat la achitarea Comenzii prin activarea opțiunii „Plata cu 1 click”. Cardul astfel salvat este disponibil pentru plăți viitoare utilizandu-se tokenul aferent cardului salvat.
Astfel, la activarea opțiunii „Plată cu 1 click”, în Site, datelor cardului de plată introduse de către Utilizator / Cumpărător li se vor atribui un Token, care poate fi utilizat ulterior pentru efectuarea Tranzacțiilor. După activarea opțiunii de plată „Plată cu 1 click”, Cumpărătorul vă putea efectua plata următoarelor Comenzi („Plată cu 1 click”), fară a mai fi necesară reintroducerea datelor cardului de plata deja salvat. Introducând datele de card Utilizatorul/Cumpărătorul, confirma că a fost anterior informat și a acceptat termenii și condițiile de utilizare a serviciului „Plată cu 1 click”.
11.10. Datele cardului de plată ale Clientului / Utilizatorului / Cumpărătorului nu vor fi accesibile DIEDRA ARTWORK S.R.L. și nici nu vor fi stocate de către de DIEDRA ARTWORK S.R.L. sau de către procesatorul de plăți integrat în Site, ci doar de către instituția de autorizare a Tranzacției sau o altă entitate autorizată să presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a carei identitate Clientul / Utilizatorul / Cumpărătorul va fi informat, anterior introducerii datelor.
Entitatea autorizată să presteze servicii de stocare a datelor de card este NETOPIA FINANCIAL SERVICES S.R.L., societate constituită și care funcționează conform legislației din România, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului București sub nr. J40/12763/2020, Cod Unic de Înregistrare (CUI) nr. 43131360, având sediul social situat în Mun. București, Bd. Dimitrie Pompei, nr. 9-9A, IRIDE BUSINESS PARK, Clădirea nr. 24, Etaj 4, Camera 4A, Sector 2.
11.11. În anumite cazuri, pentru menținerea securității Tranzacțiilor, la înregistrarea Comenzii, Cumpărătorului i se vă solicita să autorizeze plata prin reintroducerea parolei aferente Contului sau utilizarea amprentei digitale în cazul terminalelor mobile care au această facilitate.
11.12. Pentru motive de securitate a Tranzacțiilor Clientul / Utilizatorul / Cumpărătorul este sfătuit să nu rămână logat pe Site și să nu seteze opțiunea de logare automată pe dispozitivele mobile. Divulgarea parolei de acces în cont nu este permisă și se recomandă folosirea unei parole cu caracter puternic de securitate (de ex.: să conțină cel puțin opt caractere, incluzând litere mari, litere mici, cifre și caractere speciale).
11.13. Clientul / Utilizatorul / Cumpărătorul poate introduce datele mai multor carduri de plată pe care le deține, pentru care se poate activa opțiunea de plată PaybyClick, fiind asociat câte un Token pentru fiecare card de plată. De asemenea, Clientul / Utilizatorul / Cumpărătorul poate oricând șterge orice Token dezactiva astfel serviciul PaybyClick.
12. LIVRAREA BUNURILOR
12.1. Vânzătorul se obliga să livreze Bunurile în sistem de curierat door-to-door sau la locker (easybox, fanbox, etc.) către Cumpărător, în termen de 2 până la 13 zile lucrătoare.
12.2. Vânzătorul vă asigura ambalarea corespunzătoare a Bunurilor și vă asigura transmiterea documentelor însoțitoare.
12.3. Vânzătorul vă efectua livrarea Bunurilor și Serviciilor numai pe teritoriul României. Taxa de livrare prin curier este de 20 lei (RON) pentru comenzile efectuate de Client / Cumpărător care NU sunt în cuantul de minim sau peste suma de 99 lei (RON) (sub 99 lei (RON)).
12.4. Vânzătorul NU vă aplica taxa suplimentară de livrare prin curier este de 20 lei (RON) pentru comenzile efectuate de Client / Cumpărător care sunt în cuantul de minim sau peste suma de 99 lei (RON).
12.5. Taxa de livrare prin curier este de 20 lei (RON) NU vă fi plătită de către Client / Cumpărător în care acesta efectuează o comandă pe parcursul perioadei în care există afisată pe Site o Campanie care specifică în mod express faptul că NU vă plăti transportul în cazul în care îndeplinește anumite condiții ale Campaniei respective (de exemplu, transport gratuit pentru comenzi minime de 50 lei (RON).
13. GARANȚII
13.1. În măsura în care Bunurile și Serviciile comercializate de către DIEDRA ARTWORK S.R.L. prezintă defecte care intră sub incidența condițiilor prevăzute de garanție, clientul are dreptul de a cere refacerea comenzii, retragerea din contract sau o reducere din prețul de vânzare.
13.2. Toate Bunurile și Serviciile comercializate de către DIEDRA ARTWORK S.R.L., cu excepția Bunurilor resigilate, beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare din Romania. Bunurile sunt noi și provin din surse autorizate, și niciun membru nu poate solicita o garanție extinsă, mai mult decât cea menționată.
13.3. Durata garanției pentru Bunurile și Serviciile comercializate de DIEDRA ARTWORK S.R.L. este de un an pentru persoanele fizice și juridice.
13.4. În cazul Bunurilor și Serviciilor vândute de DIEDRA ARTWORK S.R.L., certificatele de garanție sunt emise direct de DIEDRA ARTWORK S.R.L. prin fișele produselor – este cea oferită de către producătorii produselor și serviciilor comercializate de către Diedra / Diedra.ro.
13.5. Pentru Bunurile și Serviciile din Comanda care beneficiază de garanție în baza certificatelor de garanție emise de către DIEDRA ARTWORK S.R.L., DIEDRA ARTWORK S.R.L. va transmite Cumpărătorului aceste certificate de garanție exclusiv în format electronic, prin adăugarea certificatului de garanție aferent Bunului sau Serviciului în Contul Cumpărătorului sau prin poștă electronică, la adresa de e-mail menționată de Cumpărător în Contul său.
13.5. Pentru o corectă comunicare a certificatului de garanție aferent Bunului sau Serviciului din Comandă, Cumpărătorului îi revin obligațiile de a-și actualiza ori de câte ori este cazul datele din Contul său și să acceseze informațiile și documentele aferente fiecărei Comenzi, existente în Cont.
13.6. Prin această modalitate de comunicare Cumpărătorul, accesând Contul său de pe www.diedra.ro, va deține o evidență a certificatelor de garanție emise de DIEDRA ARTWORK S.R.L., putându-le salva și arhiva la rândul sau în orice moment și în orice modalitate pe care o dorește. În cazul în care aceste informații sunt indisponibile pentru 48 (patruzecișiopt) de ore în contul de client sau nu îl primiți prin poștă electronică pe adresa de email menționată, vă rugam să ne sesizați acest aspect prin un mesaj în pagina de contact.
13.7. Bunul reclamat defect în perioada de garanție trebuie transmis direct către DIEDRA ARTWORK S.R.L., conform celor menționate în certificat. Vom prelua întreagă responsabilitate a rezolvării garanției. Lipsa certificatului de garanție al Bunului trebuie semnalată în maxim 48 (patruzecisiopt) de ore de la recepția mărfii prin un mesaj în pagina de contact. Orice sesizare ulterioara nu vă fi luată în considerare.
13.8. În cazul Bunurilor resigilate, certificatul de garanție este emis de către DIEDRA ARTWORK S.R.L., iar garanția poate să acopere o perioadă diferită față de perioada de garanție a aceluiași Bun nou, sigilat. Perioada de garanție este specificată în certificatul de garanție pentru fiecare Bun resigilat în parte. Condițiile de utilizare, manipulare și transportare a unui Bun resigilat sunt aceleași cu cele de la produsele sigilate și beneficiază de aceleași servicii dacă nu este stipulat altfel în pagina produsului.
13.9. Comunicarea prin intermediul internetului, raportat la nivelul actual al tehnologiei, nu poate fi considerată lipsită de vicii și erori. De aceea, DIEDRA ARTWORK S.R.L. nu își poate asuma indisponibilitatea / întreruperea unei oferte de pe site, că urmare a unei perturbări tehnologice.
14. TRANSFERUL PROPRIETĂȚII BUNURILOR
14.1. Proprietatea asupra Bunurilor vă fi transferată la livrare, după efectuarea plații din partea Cumpărătorului în locația indicată în Comandă (înțelegând prin livrare acceptarea coletului furnizat de curier).
15. RĂSPUNDERE
15.1. Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Vânzător a oricărei din obligațiile sale conform Comenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea Bunurilor și Serviciilor după livrare și în special pentru pierderea acestora.
15.2. Prin crearea și utilizarea Contului, Clientul / Utilizatorul / Cumpărătorul își asumă răspunderea pentru menținerea confidențialității datelor de Cont (user și parolă) și pentru gestionarea accesării Contului, și, în măsura permisă de legislația în vigoare, este responsabil de activitatea derulată prin intermediul Contului său.
15.3. Prin crearea Contului și/sau utilizarea Conținutului și/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul / Cumpărătorul acceptă în mod expres și fară echivoc Termenii și condițiile Site-ului în ultima versiune actualizată care este comunicată în cadrul Site-ului, existentă la data creării Contului și/sau utilizării conținutului și/sau la data plasării Comenzii.
15.4. Ulterior creării Contului utilizarea Conținutului echivalează cu acceptarea modificărilor intervenite asupra Termenilor și Condițiilor Site-ului și/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor și Condițiilor Site-ului.
15.5. Termenii și Condițiile Site-ului pot fi modificați oricând de către DIEDRA ARTWORK S.R.L., aceștia fiind opozabili Clienților / Utilizatorilor / Cumpărătorilor de la data afișării în Site. Acceptarea Termenilor și Condițiilor Site-ului se confirma prin bifarea checkbox-ului corespunzător din Site și/sau prin trimiterea Comenzii și/sau prin efectuarea unei plăți online.
16. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
16.1. Te rugăm să parcurgi Politica de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, care face parte din prezentul Document.
17. UTILIZAREA COOKIE-URILOR
17.1. Te rugăm să parcurgi Politica de Cookies, care face parte din prezentul Document.
18. FORȚA MAJORĂ
18.1. Nici una din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.
18.2. Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a Contractului fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.
19. LEGEA APLICABILĂ – JURISTICȚIA
19.1. Prezentul document este supus legii române. În cazul unor eventuale litigii apărute între Vânzător și Utilizatori / Cumpărători se va încerca întâi rezolvarea pe cale amiabilă a acestora. Prezentul capitol și procedura de mai jos reprezintă o dovadă a disponibilității Vânzătorului de a soluționa rapid, eficient, amiabil, alternativ, extra-judiciar, sesizările/reclamațiile/litigiile în care este parte, utilizând toate mecanismele și măsurile legale aplicabile în România.
19.2. Astfel, pentru sesizări sau reclamații legate de Bunul și/sau Serviciul achiziționat, Cumpărătorii au la dispoziție oricând posibilitatea transmiterii respectivei reclamații prin formularul de suport disponibil în cadrul Site-ului în secțiunea Contact. Termenul maxim de soluționare a reclamațiilor sau a sesizărilor de către Vânzător este de 14 zile calendaristice de la data primirii acestora.
În cazul în care Cumpărătorii:
-
nu primesc un răspuns la expirarea celor 14 zile de la Vânzător; sau
-
primesc un răspuns peste acest termen de la Vânzător; sau
-
sunt nemulțumiți asupra modului în care a fost gestionată sesizarea/reclamația de către Vânzător;