Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile. Pentru mai multe informații poți consulta Politica noastră de confidențialitate.
1. Despre cont
Pentru a-ți crea un cont de client, apasă pe iconița „Contul meu”, iar apoi pe butonul text de jos „Fă-ți un cont” și completează formularul de înregistrare.
Îți poți crea contul de client foarte simplu și la efectuarea primei tale comenzi.
În ambele cazuri, trebuie să introduci adresa ta de e-mail și ulterior vei primi un email pentru a-ți seta o parolă. Cu ajutorul acestor date, te poți loga ulterior oricând în contul tău de client unde ai posibilitatea să vizualizezi comenzile tale, să modifici datele introduse (exceptând adresa de email), să salvezi articolele tale favorite și / sau să urmărești statusul comenzilor tale.
Nu. Înregistrarea ta pe site-ul nostru este gratuită și va rămâne astfel.
Poți edita datele personale precum nume, data nașterii și numărul de telefon în contul de client, la secțiunea „Detalii cont”.
Dacă vrei să îți schimbi adresa de e-mail, te rugăm să ne contactezi la adresa de email office@diedra.ro.
Poți schimba adresa (fizică) la următoarea comandă – trebuie doar să introduci adresa de livrare sau facturare dorită în timpul procesului de comandă.
Din păcate, nu mai este posibil să schimbi adresa după ce a fost plasată comanda. Dar nu iți face griji! Dacă ai plasat o comandă la o adresă greșită, pachetul va fi returnat automat și suma plătită de tine ta va fi rambursată. Poți plasa apoi o nouă comandă.
Vei primi întotdeauna un e-mail de confirmare după ce îți vei schimba datele personale.
Dacă NU ești logat în cont, mergi în partea de sus a meniului, dă clic pe iconița „Contul meu”, iar apoi pe butonul „Ai uitat parola”, introdu adresa de e-mail înregistrată în contul de client și apasă butonul „Resetează parola”.
Îți vom trimite un e-mail prin care îți poți înlocui parola direct. Parola poate fi apoi modificată cu una nouă aleasă de tine.
Dacă ești logat în cont, mergi în partea de sus a meniului, dă clic pe iconița „Contul meu”, iar apoi pe butonul „Detalii cont” și completează câmpurile aferente sub-secțiunii „Schimbare parolă”.
Poți invoca dreptul tău la transferul datelor prin trimiterea unui email în acest sens către adresa de email office@diedra.ro.
Pe site-ul nostru, toate datele clienților sunt tratate stric confidențial și nu sunt vândute mai departe unor terți.
Îți poți șterge oricând contul de client. Trebuie doar să ne trimiți o cerere scrisă către adresa de email office@diedra.ro.
Aceasta nu trebuie să aibă un format special, dar te rugăm să ne menționezi adresa de e-mail cu care ți-ai făcut contul de client.
Menționăm că este foarte probabil să îți solicităm ulterior câteva informații suplimentare pentru a te putea identifica.
După procesarea cererii, vom șterge imediat contul tău de client, cu excepția cazurilor în care există dispoziții legale contrare – de exemplu, achitarea unor facturi scadente.
2. Comandă
Da. Pentru a putea comanda de pe site-ul nostru, trebuie să ai un cont de client. Înregistrarea este foarte simplă. Trebuie să indici doar numele, adresa de e-mail, data de naștere și parola pentru cont.
Dorim să îți oferim cele mai bune servicii. Acest lucru presupune înainte de toate prelucrarea rapidă și fără probleme a comenzii tale. Avem nevoie de data ta de naștere, pe de o parte, pentru a te putea diferenția de alți clienți cu același nume, iar pe de altă parte ca dovadă a faptului că ești major.
În altă ordine de idei, introducând data ta de naștere, vei avea automat beneficiul de a primi în apropierea zilei tale de naștere un cadou sau un cod de reduceri din partea noastră pe adresa de email aferentă contului tău.
Este foarte simplu să plasezi o comandă pe site-ul nostru. Mai jos regăsești etapele necesare de parcurs.
ETAPA 1. SELECTEZI PRODUSELE CARE ÎȚI PLAC ȘI LE ADAUGI ÎN COȘUL DE CUMPĂRĂTURI
Foarte important! Aici poți să modifici cantitatea sau să elimini din coș orice produs ȘI / SAU adăuga un cupon de reducere.
ETAPA 2. APEȘI BUTONUL “FINALIZEAZĂ COMANDA” PENTRU FINALIZAREA COMENZII
În această etapă este necesar să completezi datele de facturare și de livrare.
Dacă te-ai logat în Contul tău, sistemul preia automat datele și completează câmpurile necesare lansării comenzii.
Dacă ești înregistrat în sistem, dar nu ești autentificat, te poți loga direct din coșul de cumpărături, iar câmpurile comenzii se completează automat.
Daca nu ai cont, la prima comandă lansată, poți opta ca sistemul să ți-l creeze automat – astfel, la următoarea comandă datele tale vor fi preluate automat, așadar, nu va mai fi nevoie să completezi din nou formularul de comandă.
Foarte important! În cazul comenzilor de peste 300 lei, beneficiezi automat de opțiunea „Livrare gratuită”, pe întreg teritoriul României. Pentru toate comenzile sub 300 de lei se va adăuga o taxă suplimentară de transport de 20 lei.
ETAPA 3. SELECTEZI METODA DE PLATĂ
Pe site-ul nostru, www.diedra.ro, oferim în acest moment două metode de plată: plata online cu cardul SAU plata prin transfer bancar.
ETAPA 4. FINALIZARE COMANDĂ
Dupa transmiterea comenzii vei primi un e-mail de confirmare, iar comanda ta va fi procesată în cel mai scurt timp. Pentru produsele personalizate, timpul de procesare este de maxim 15 zile lucratoare de la primirea tuturor informațiilor, iar pentru restul produselor procesarea durează între minim 3 si maxim 12 zile lucrătoare.
Foarte important! Expediem peste 98% dintre comenzi în termen de 4 zile lucratoare. Mai mult de jumătate dintre comenzile plasate pe www.diedra.ro sunt expediate în două zile lucrătoare.
Da, se poate comanda telefonic. În această situație, va fi necesar să îi răspundeți operatorului la un set de întrebări pentru a putea procesa comanda.
Pentru ca procesul să se desfășoare cât mai eficient, mai jos puteți regăsi informații despre datele necesare de transmis telefonic pentru a putea efectua o comandă.
- Nume, prenume complet
- Adresa de facturare
- Data nașterii
- Adresa de livrare
- Număr de telefon
- Adresă de email
- Produsele și cantitatea dorită
Metoda de plată disponibilă va fi cea prin transfer bancar, iar livrarea se va efectua după confirmarea plății.
Dacă mai ai întrebări, vrei mai multe detalii despre un anumit produs sau ai nevoie de ajutor cu idei pentru cadouri, nu ezita să contactezi printr-una din modalitățile puse la dispoziție în secțiunea de Contact. În cazul apelurilor din străinătate se pot percepe taxe suplimentare.
După ce ai finalizat comanda, vei primi pe e-mail o confirmare a comenzii.
Pe lângă articolele cumpărate, acesta conține adresa de facturare și de livrare, precum și metoda de plată selectată.
Dacă ai întrebări, poți contacta oricând printr-una din modalitățile puse la dispoziție în secțiunea de Contact.
Momentan, comenzile plasate pe diedra.ro pot fi livrate doar în România.
Opțiunea de livrare internațională este disponibilă doar la cerere. Pentru a efectua o comandă cu livrare internațională standard sau de volume mari vă rugăm să ne trimiteți mai multe detalii la adresa de email office@diedra.ro pentru a vă trimite o cotație.
Mai jos veți regăsi în detaliu termenele de livrare la nivel internațional. Acestea diferă în funcție de cantitate și zonă.
Pentru livrările internaționale în zonele non-Euro se adaugă costuri vamale în valoare de 20 EUR/colet.
Pentru zona 1 (Europa) aplicăm un cost de 75 lei per 0,5kg (până la 4 tricouri).
Pentru zona 2 (Țări Non-Europene) aplicăm un cost în funcție de cerere (variază între 75 și 150 de lei).
- 1 (o) zi lucrătoare: Albania, Austria, Belgia, Bosnia/Herțegovina, Bulgaria, Cehia, Croația, Danemarca, Elveția, Estonia, Finlanda, Franța, Germania, Gibraltar, Grecia, Irlanda (Rep.), Islanda, Italia, Letonia, Liechtenstein, Lituania, Luxemburg, Macedonia (Rep.), Marea Britanie, Maroc, Monaco, Norvegia, Olanda, Polonia, Portugalia, San Marino, Serbia, Slovacia, Slovenia, Spania, SUA, Suedia, Turcia, Ungaria;
- 2-4 zile lucrătoare: Algeria, Andorra, Arabia Saudită, Armenia, Azerbaijan, Bahamas, Bahrein, Barbados, Belarus, Benin, Bermude, Cambodgia, Canada, China, Cipru, Coasta de Fildeș, Congo (Zair), Coreea de Sud, Costa Rica, Curacao, Egipt, El Salvador, Emiratele Unite Arabe, Etiopia, Federația Rusă, Filipine, Gabon, Georgia, Ghana, Guadeloupe, Guatemala, Guernsey (Ins. Channel), Guineea (Rep.), Guyana, Honduras (Rep.), Hong Kong, India, Insulele Canare, Insulele Cayman, Iordania, Israel, Jamaica, Japonia, Kenya, Kosovo, Kuweit, Liban, Liberia, Macau, Malaezia, Mali, Malta, Martinica, Mauritius, Mexic, Moldova (Rep.), Muntenegru, Myanmar (Burma), Nicaragua, Nigeria, Oman, Pakistan, Panama, Paraguay, Puerto Rico, Qatar, Senegal, Sierra Leone, Singapore, Sri Lanka, Taiwan, Tanzania, Thailanda, Togo, Trinidad / Tobago, Tunisia, Ucraina, Uganda, Uruguay, Uzbekistan, Vietnam, Africa De Sud, Anguilla, Antigua, Argentina, Aruba, Australia, Bangladesh, Belize, Bolivia, Bonaire, Botswana, Brazilia, Brunei, Burkina Faso, Burundi, Camerun, Capo Verde, Chile, Columbia, Comunitatea No. Mariana Islands Congo (Rep. Democrata), Djibouti, Dominica, Ecuador, Eritreea, Gambia, Groenlanda, Grenada, Guineea Ecuatorială, Guyana Britanică, Indonezia, Insulele Faroe, Insulele Reunion, Insulele Turks și Caicos, Insulele Virgine (SUA) Insulele Virgine (Britanice), Jersey (Ins. Channel), Kazakhstan, Laos, Lesotho, Madagascar, Malawi, Mauritania, Mongolia, Montserrat, Mozambic, Namibia, Nepal, Nevis, Niger, Noua Zeelandă, Peru, Republica Dominicană, Rwanda, Samoa (Samoa Vestică), Sao Tome și Principe Seychelles, Siria, St. Barthelemy, St. Eustatius, St. Kitts, St. Lucia, St. Maarten, St. Vincent, Sudan, Swaziland, Tahiti, Tajikistan, Venezuela, Yemen, Zambia, Zimbabwe, Afganistan, Africa Centrala (Rep.), Angola, Antilele, Olandeze, Bhutan, Ciad, Coreea (Rep.), Cuba, Fiji, Guam, Guineea, Bissau, Haiti, Insulele Cook, Iran, Kirgistan, Mayotte, Papua Noua Guinee, Saint Helena, Sudan (Sud), Suriname, Timorul De Est;
- 5-6 Zile lucrătoare: Somalia, Somaliland (Rep.), Irak, Maldive;
- 7-9 Zile lucrătoare: Comoros, Insulele Niue, Insulele Solomon, Kiribati (Rep.), Nauru (Rep.), Noua Calcedonie, Palau, Samoa, Americana, Tonga, Tuvalu, Vanuatu, Insulele Falkland, Insulele Marshall, Micronezia, Libia.
În cazul în care dorești să verifici dacă a fost depusă correct comanda ta, o poți vizualiza în confirmarea de comandă pe care am transmis-o prin e-mail.
Alternativ, poți să te loghezi pe www.diedra.ro cu adresa ta de e-mail și cu parola, iar apoi poți vizualiza comenzile anterioare în secțiunea „Comenzile mele” din contul de client.
Dacă ai întrebări despre comanda ta sau dacă aceasta nu a fost plasată corect, ne poți contacta oricând printr-una din modalitățile puse la dispoziție în secțiunea de Contact.
Cea mai rapidă modalitate prin care poți anula o comandă este să intri în contul de client, la secțiunea „Comenzile mele”, la comanda respectivă și să alegi opțiunea de anulare a comenzii apăsând butonul ANULEAZĂ LIVRAREA.
Dacă acest buton nu apare în dreptul comenzii înseamnă că am procesat deja comanda și nu o mai putem anula.
La DIEDRA, retragerea comenzii este posibilă numai în cazul în care comanda nu a fost încă procesată. În general, procesarea se face foarte rapid, așadar este posibil în anumite cazuri ca, după câteva minute de la depunerea comenzii, retragerea să nu mai fie posibilă.
De asemenea, te rugăm să ai în vedere că trebuie să anulezi livrarea tuturor articolelor cuprinse într-un colet. Așadar, în cazul în care vrei să renunți la toate articolele dintr-o comandă care are mai multe colete, trebuie să soliciți retragerea livrării tuturor coletelor cuprinse în comanda respectivă.
NU se poate solicita retragerea doar a unor articole dintr-un colet pe parcusul procesului de livrare.
După solicitarea de anulare a livrării vei primi un e-mail separat în care poți urmări stadiul solicitării tale.
Dacă mai ai întrebări, nu ezita să ne contactezi printr-una din modalitățile puse la dispoziție în secțiunea de Contact. În cazul apelurilor din străinătate se pot percepe taxe suplimentare.
Bineînțeles că poți comanda oricând de pe site-ul nostru folosind tableta sau smartphone-ul. Pentru a face acest lucru e necesar să vizitezi magazinul nostru de pe browserul de pe mobil / tabletă.
Prezentarea site-ului a fost optimizată special pentru dispozitivele mobile.
Nu există nicio valoare minimă pentru a comanda pe site-ul nostru. Singura mențiune este că în cazul efectuării unei comenzi minime de 300 lei poți beneficia de livrare gratuită (promoția este valabilă pe tot parcursul anului).
Nu există o limită superioară pentru comenzi pe site-ul nostru.
3. Plată
Poți alege dintre următoarele metode de plată: Card Visa, MasterCard, Voucher și Plată prin transfer bancar.
Fiecare cont curent are un număr unic de identificare, format din 24 de caractere. Acesta este denumit cod IBAN (International Bank Account Number), el fiind recunoscut la nivel internațional.
Codul IBAN este introdus pentru a facilita efectuarea plăților interbancare. El permite identificarea beneficiarului plății, chiar dacă plătitorul nu specifică niciun alt detaliu cu privire la contul unde trebuie să ajungă banii.
Primele doua caractere ale codului IBAN reprezintă indicativul țării. Pentru România, codul IBAN începe întotdeauna cu RO. Urmează apoi două cifre generate după un algoritm special și indicativul băncii la care este deschis contul (4 caractere), apoi o serie de alte 16 cifre și litere generate de un algoritm special.
NU CONFUNDAȚI CODUL IBAN CU NUMĂRUL DE CONT, ATRIBUIT INTERN DE BANCĂ. Acest număr de cont este recunoscut doar de către sistemul informatic al băncii respective și nu se utilizează de client pentru a face plăți sau încasări.
Codul de securitate al cardului se găsește pe spatele cardului.
Pe fiecare factură, taxa pe valoarea adăugată (TVA) se menționează separat.
În cazul în care plata cu cardul de credit nu este posibilă, aceasta poate avea cauze diferite. De exemplu, probleme tehnice de ordin general, date introduse greșit, card de credit expirat, eșuare la verificare, etc.
Dacă te confrunți cu astfel de probleme, nu uita că ai mereu posibiliatea să plătești și prin transfer bancar în termen de 24 de ore de la plasarea comenzii.
Odată cu procesul de plată, articolele cumpărate de tine se rezervă. Cardul tău de credit va fi debitat cu valoarea totală a articolelor livrate în momentul expedierii acestora.
Vei primi factura prin e-mail de îndată ce comanda ta a fost procesată integral.
Momentan nu este disponibilă opțiunea „Plată în rate”.
Nu oferim posibilitatea plasării unor comenzi scutite de TVA.
Nu există posibilitatea de a avea un cont pentru persoane juridice, dar înainte de finalizarea comenzii puteți modifica datele de facturare, selectând opțiunea „Persoană Juridică” din secțiunea „Tip Client” și completa câmpurile necesare, obligatorii, pentru a primi factura emisă pe firmă / persoană juridică.
Dacă ai selectat ca metodă de plată card de credit (Visa sau Mastercard), comanda este finalizată numai după o plată reușită. Din acest motiv, în cazul acestor metode de plată, confirmarea plății apare direct în fereastra browserului.
În cazul plății prin transfer bancar, procesul de plată are loc în momentul efectuării transferului de bani prin intermediul aplicației bancii emitente a cardului cu care vreți să plătiți.
4. Coduri voucher
Pentru a aplica un voucher, dă clic pe textul „Dă clic aici pentru a introduce codul” și introdu textul voucherului în câmpul „Cod voucher”, iar apoi apasă butonul „Aplică cuponul”
Suma facturată pentru comanda ta va fi redusă imediat în funcție de valoarea voucherului sau discount-ul acordat prin acesta.
Poți returna articolele care nu îți plac conform Termenilor și Condițiilor și Politicii de retur. În cazul în care ai plătit comanda DOAR cu un voucher, suma NU va fi creditată, ci vei primi înapoi un alt cod de voucher pe care să-l utilizezi, după momentul în care returul a fost înregistrat la noi.
Dacă valoarea comenzii a depășit suma voucherului și ai folosit în completare o altă metodă de plată, la înregistrarea returului o să ți se restituie în contul bancar DOAR suma plătită prin metoda de plată suplimentară, iar suma aferentă voucherului utilizat, conform celor descrise mai sus.
Te rugăm să reții faptul că rambursarea prin metoda de plată selectată suplimentar are loc doar până la nivelul sumei plătite inițial prin această metodă.
În cazul în care codul tău voucher nu funcționează, motivele pot fi următoarele:
- Voucherul a fost deja utilizat, iar codul nu mai este valid.
- Voucherul a fost emis pentru un anumit cont de client.
- Voucherul este legat de o valoare minimă și/sau maximă de comandă.
- Voucherul nu se aplică la toate produsele.
- Voucherul poate fi utilizat doar într-o anumită perioadă, iar aceasta a expirat.
În cazul în care codul tău voucher nu funcționează dintr-un alt motiv, te rugăm să ne contactezi printr-una din modalitățile puse la dispoziție în secțiunea de Contact. În cazul apelurilor din străinătate se pot percepe taxe suplimentare.
Te rugăm ne transmiți sau să ai codul voucher la îndemână pentru a identifica problema cât mai repede.
Nu, voucherele nu pot fi încasate în numerar.
Voucherele nu pot fi utilizate ulterior plasării unei comenzi. În cazul în care ai uitat să folosești un voucher, îl poți folosi la următoarea ta comandă.
5. Livrare
Articolele disponibile sunt livrate, de regulă, în minim 3 si maxim 12 zile lucrătoare, pentru comenzile livrate în România.
Pentru fiecare colet care este expediat către tine, primești o confirmare de expediere.
Dacă ai ales opțiunea de livrare „Fan Courier”, pentru a verifica starea de livrare a comenzii tale, accesează acest link: https://www.fancourier.ro/awb-tracking/, deschide mesajul de confirmare a expedierii pe care l-ai primit pe telefon și introdu numărul de AWB în câmpul „Caută după AWB” în pagina accesată. De asemenea, înainte de livrare cu o zi sau în ziua efectuării livrarii vei primi un SMS pe mobil de la Fan Courier.
Dacă ai ales opțiunea de livrare „Ridicare personală – București”, vei primi un mesaj de confirmare cu toate informațiile necesare când vei putea prelua comanda de la punctul de ridicare indicat după selectarea acestei opțiuni.
În cazul în care dorești să verifici dacă a fost depusă corect comanda ta, verifică dacă ai primit confirmarea de comandă pe e-mail sau loghează-te pe www.diedra.ro cu adresa ta de e-mail și parola, și vizualizează comenzile în secțiunea „Comenzile mele”.
Dacă ai întrebări despre comanda ta sau dacă aceasta nu a fost efectuată corect, ne poți contacta printr-una din modalitățile puse la dispoziție în secțiunea de Contact. În cazul apelurilor din străinătate se pot percepe taxe suplimentare.
Te rugăm să ne transmiți sau să ai numărul comenzii la îndemână pentru a o identifica prompt și rezolva problema cât mai repede.
Costul de transport și costurile de ambalare pentru orice comanda sub valoarea totală de 300 de lei este de 20 lei pentru opțiunile „Fan Courier” și „SameDay”, și 15 lei pentru opțiunea „Ridicare personală – București”.
Toate comenzile de peste 300 lei beneficiează de promoția „Livrare gratuită” pe tot parcursul anului.
Firma noastră NU preia (NU este responsabilă pentru) costurile pentru returul articolelor. Conform Termenilor și Condițiilor și Politicii de Retur, transportul de retur este responsabilitatea clientului.
Excepție de la acest lucru fac parte produsele deteriorate. Returul produselor deteriorate va fi gratuit.
Este important pentru noi să ne asigurăm că primești cât mai repede articolele pe care le-ai comandat. În cazul în care, într-o situație excepțională, un articol nu poate fi livrat în decurs de trei zile lucrătoare, putem opta pentru o livrare parțială a comenzii tale. În acest fel, ne asigurăm de faptul că primești cât mai rapid articolele comandate.
Expedierea articolelor la nivel national (în România) are loc prin intermediul firmei de curierat partenere FAN Courier.
Expedierea comenzilor la cerere, la nivel international, vor avea loc prin intermediul firmei de curierat partenere DHL.
Da, poți solicita livrarea comenzii la o altă adresă decât cea de facturare. De exemplu, la serviciu. Pentru a ne transmite o altă adresă de livrare (diferită față de cea de facturare), este necesar să bifezi căsuța din stânga textului „Livrezi la o altă adresă?” și să completezi câmpurile obligatorii.
Schimbarea adresei este posibilă în măsura în care coletul este în transit sau comanda încă nu a fost procesată.
Te rugăm să ne contactezi telefonic, cât mai rapid posibil, pentru ca solicitarea ta să poată fi verificată direct. Contactează-ne la numărul de telefon +40 760 770 246. Pentru apelurile telefonice din străinătate, pot fi percepute taxe.
În cazul în care adresa de livrare indicată nu poate fi găsită sau coletul nu poate fi livrat, acesta va fi returnat către noi. De îndată ce comanda a fost recepționată și verificată de către noi, rambursarea va fi efectuată prin metoda de plată folosită la depunerea comenzii.
Momentan. nu este posibilă livrarea unui colet la un Pick-Up Point / Easybox.
Momentan, comenzile plasate pe diedra.ro pot fi livrate doar în România.
Opțiunea de livrare internațională este disponibilă doar la cerere. Pentru a efectua o comandă cu livrare internațională standard sau de volume mari vă rugăm să ne trimiteți mai multe detalii la adresa de email office@diedra.ro pentru a vă trimite o cotație.
Mai jos veți regăsi în detaliu termenele de livrare la nivel internațional. Acestea diferă în funcție de cantitate și zonă.
Pentru livrările internaționale în zonele non-Euro se adaugă costuri vamale în valoare de 20 EUR/colet.
Pentru zona 1 (Europa) aplicăm un cost de 75 lei per 0,5kg (până la 4 tricouri).
Pentru zona 2 (Țări Non-Europene) aplicăm un cost în funcție de cerere (variază între 75 și 150 de lei).
- 1 (o) zi lucrătoare: Albania, Austria, Belgia, Bosnia/Herțegovina, Bulgaria, Cehia, Croația, Danemarca, Elveția, Estonia, Finlanda, Franța, Germania, Gibraltar, Grecia, Irlanda (Rep.), Islanda, Italia, Letonia, Liechtenstein, Lituania, Luxemburg, Macedonia (Rep.), Marea Britanie, Maroc, Monaco, Norvegia, Olanda, Polonia, Portugalia, San Marino, Serbia, Slovacia, Slovenia, Spania, SUA, Suedia, Turcia, Ungaria;
- 2-4 zile lucrătoare: Algeria, Andorra, Arabia Saudită, Armenia, Azerbaijan, Bahamas, Bahrein, Barbados, Belarus, Benin, Bermude, Cambodgia, Canada, China, Cipru, Coasta de Fildeș, Congo (Zair), Coreea de Sud, Costa Rica, Curacao, Egipt, El Salvador, Emiratele Unite Arabe, Etiopia, Federația Rusă, Filipine, Gabon, Georgia, Ghana, Guadeloupe, Guatemala, Guernsey (Ins. Channel), Guineea (Rep.), Guyana, Honduras (Rep.), Hong Kong, India, Insulele Canare, Insulele Cayman, Iordania, Israel, Jamaica, Japonia, Kenya, Kosovo, Kuweit, Liban, Liberia, Macau, Malaezia, Mali, Malta, Martinica, Mauritius, Mexic, Moldova (Rep.), Muntenegru, Myanmar (Burma), Nicaragua, Nigeria, Oman, Pakistan, Panama, Paraguay, Puerto Rico, Qatar, Senegal, Sierra Leone, Singapore, Sri Lanka, Taiwan, Tanzania, Thailanda, Togo, Trinidad / Tobago, Tunisia, Ucraina, Uganda, Uruguay, Uzbekistan, Vietnam, Africa De Sud, Anguilla, Antigua, Argentina, Aruba, Australia, Bangladesh, Belize, Bolivia, Bonaire, Botswana, Brazilia, Brunei, Burkina Faso, Burundi, Camerun, Capo Verde, Chile, Columbia, Comunitatea No. Mariana Islands Congo (Rep. Democrata), Djibouti, Dominica, Ecuador, Eritreea, Gambia, Groenlanda, Grenada, Guineea Ecuatorială, Guyana Britanică, Indonezia, Insulele Faroe, Insulele Reunion, Insulele Turks și Caicos, Insulele Virgine (SUA) Insulele Virgine (Britanice), Jersey (Ins. Channel), Kazakhstan, Laos, Lesotho, Madagascar, Malawi, Mauritania, Mongolia, Montserrat, Mozambic, Namibia, Nepal, Nevis, Niger, Noua Zeelandă, Peru, Republica Dominicană, Rwanda, Samoa (Samoa Vestică), Sao Tome și Principe Seychelles, Siria, St. Barthelemy, St. Eustatius, St. Kitts, St. Lucia, St. Maarten, St. Vincent, Sudan, Swaziland, Tahiti, Tajikistan, Venezuela, Yemen, Zambia, Zimbabwe, Afganistan, Africa Centrala (Rep.), Angola, Antilele, Olandeze, Bhutan, Ciad, Coreea (Rep.), Cuba, Fiji, Guam, Guineea, Bissau, Haiti, Insulele Cook, Iran, Kirgistan, Mayotte, Papua Noua Guinee, Saint Helena, Sudan (Sud), Suriname, Timorul De Est;
- 5-6 Zile lucrătoare: Somalia, Somaliland (Rep.), Irak, Maldive;
- 7-9 Zile lucrătoare: Comoros, Insulele Niue, Insulele Solomon, Kiribati (Rep.), Nauru (Rep.), Noua Calcedonie, Palau, Samoa, Americana, Tonga, Tuvalu, Vanuatu, Insulele Falkland, Insulele Marshall, Micronezia, Libia.
6. Retur și ramburs
Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Bun sau să renunțe la un Serviciu, în termen de 14 de zile calendaristice, fară invocarea niciunui motiv și fară a suporta alte costuri decât cele de livrare.
Astfel, potrivit OUG nr. 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
– ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat;
– ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese.
Firma noastră NU preia costurile pentru returul articolelor. Conform Termenilor și Condițiilor, transportul de retur este responsabilitatea clientului, cu excepția articolelor deteriorate.
În cazul în care Clientul/Cumpărătorul solicită retragerea din Contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie să returneze și eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv, dacă i se solicită acest lucru sau dacă acel cadou / acele cadouri au fost incluse în pachet conform unei promoții.
Vânzătorul va putea amâna rambursarea sumei până la primirea Bunurilor vândute sau până la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate, în cazul în care nu s-a oferit să recupereze el însuși Bunurile (se vă lua data cea mai recentă).
Firma noastră NU preia costurile pentru returul articolelor. Conform Termenilor și Condițiilor, transportul de retur este responsabilitatea clientului, cu excepția articolelor deteriorate.
– Ne contactați prin intermediul formularului de retur de pe Site (aici), e-mail, poștă / curier, telefon, SMS sau verbal și se solicită returnarea parțială sau integrală a comenzii;
– Expediați produsul / Bunul pe adresa firmei (Municipiul București, Str. Liviu Rebreanu nr. 32B, Bloc PM71, Scara 1, Etaj 5, Apartament 31, sector 3, cod postal 031793) însoțit de toate componentele. Expediția vă fi realizată prin curier cu confirmare de primire.
Aceste produse pot fi returnate DOAR dacă sunt sigilate (nu au fost desfăcute/desigilate, nu au fost folosite/utilizate): papetărie (tablouri, plannere, calendare, felicitări, magneți, semne de carte, suporturi de pahare, stickere, etichete, ghidlande, puzzle, broșe, cărți de colorat, etc.).
Pentru claritate, dacă produsele menționate mai sus sunt desfăcute/desigilate sau au fost folosite/utilizate, NU vom accepta returul.
În cazul în care următoarele produse au fost desigilate și testate de către client, trebuie returnate curățate și igienizate conform Instrucțiunilor de îngrijire DIEDRA, pentru că returul să fie acceptat: fashion (îmbrăcăminte, încălțăminte, lenjerie intimă și costume de baie), accesorii (bijuterii precum coliere, cercei, inele, ș.a.), home & deco (căni, bidoane, print art-uri, postere, etc.).
Pentru claritate, dacă produsele menționate mai sus NU sunt curățate și igienizate, NU vom accepta returul.
NU se pot returna următoarele Bunuri și / sau Servicii care au fost customizate/personalizate conform solicitărilor primite din partea Clientului/Cumpărătorului, voucherele cadou, inclusiv produsele / Bunurile / Serviciile plătite total sau parțial cu unul sau mai multe vouchere cadou:
– fashion (îmbrăcăminte, încălțăminte),
– accesorii (bijuterii precum coliere, cercei, inele, ș.a.),
– papetărie (tablouri, plannere, calendare, felicitări, magneți, semne de carte, suporturi de pahare, stickere, etichete, ghidlande, puzzle, broșe, cărți de colorat, etc.),
– ilustrații digitale.
Fiecare comandă personalizată va fi procesată în mod individual. După ce primim toate informațiile necesare, vom lucra la comanda solicitată de tine.
Când acesta este gata, te vom contacta pe adresa de e-mail pe care ai făcut comanda pentru a verifica dacă totul este în regulă și ești 100% mulțumit/ă.
Doar după ce primim ok-ul de la tine comanda va merge la print și la înrămat, după caz.
Cadourile personalizate marca DIEDRA sunt create special pentru tine. Așadar, acestea NU pot fi returnate.
În cazul în care unul dintre produsele livrate este deteriorat sau are o problemă de orice natură, te rugăm să ne contactezi cât mai curând posibil – în maxim 72 de ore de la primirea comenzii.
Articolul ni-l poți bineînțeles returna gratuit completând formularul de retur.
În formular va fi necesar să:
– selectezi motivul „Articol(e) deteriorate(e)”;
– să menționezi nr. comenzii și care sunt defectele observate care fac motivul returului;
– să specifici dacă dorești să îți retrimitem un articol nou sau dacă dorești rambursarea sumei plătite în funcție de modalitatea de plată utilizată (card sau voucher electronic – Suma vă fi returnată după cum urmează, pentru Comenzile achitate cu card bancar -> prin restituire în contul din care a fost efectuată plata sau prin emitere de voucher electronic cu valoarea produsului returnat, la alegerea Cumpărătorului).
Vom chema curierul să preia coletul în ziua și intervalul orar stabilite ulterior de comun acord. Nu va fi necesar să plătești costul transportului – îl plătim noi.
De îndată ce articolul a fost recepționat și verificat de către noi, îti vom retrimite articolul sau vom efectua rambursarea prin metoda de plată indicată de către tine.
Vânzătorul va putea amâna rambursarea sumei până la primirea Bunurilor vândute sau până la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate, în cazul în care nu s-a oferit să recupereze el însuși Bunurile (se vă lua data cea mai recentă).
Da, este posibilă înlocuirea directă a unui articol, dar doar dacă acesta prezintă defecte.
În alta ordine de idei, dacă dorești pur și simplu să returnezi un articol din orice alt motiv în afară de cel menționat mai sus, înlocuirea directă nu este posibilă.
De îndată ce articolul returnat a fost recepționat și verificat de către noi, rambursarea va fi efectuată prin metoda de plată aleasă de tine la depunerea comenzii, cu excepția plății voucher. Dacă ai ales plata voucher, banii îți vor fi returnați sub formă de voucher electronic pe adresa de email introdusă de tine pentru crearea contului de pe care ai plasat comanda.
După aceea, poți comanda din nou produsul.
De îndată ce am primit și verificat returul, suma facturată va fi restituită în decurs de 14 (paisprezece) zile, folosind metoda de plată pe care ai ales-o atunci când ai plasat comanda, cu excepția plății voucher. Dacă ai ales plata voucher, banii îți vor fi returnați sub formă de voucher electronic pe adresa de email introdusă de tine pentru crearea contului de pe care ai plasat comanda.
În cazul în care ai întrebări, ne poți contacta oricând printr-una din modalitățile puse la dispoziție pe pagina de Contact. Te ajutăm cu drag.
În cazul în care un Bun și / sau Serviciu comandat de către Cumpărător, nu poate fi livrat de către Vânzător, acesta din urma va informa Clientul/Cumpărătorul asupra acestui fapt și vă returna în contul Cumpărătorului contravaloarea Bunului și/sau Serviciului, în termen de maxim 7 (șapte) zile de la data la care Vânzătorul a luat la cunoștință acest fapt sau de la data la care Cumpărătorul și-a exprimat în mod expres intenția de reziliere a Contractului.
Dacă preferi să predai coletul personal, momentan poți face acest lucru doar la adresa firmei (Municipiul București, Str. Liviu Rebreanu nr. 32B, Bloc PM71, Scara 1, sector 3), anunțând predarea în prealabil cu minim 24 de ore înainte.
7. Alte informații
Deoarece suntem conștienți că mărimile diferă de la un produs la altul, DIEDRA îți pune la dispoziție ghidul de mărimi pentru fiecare articol în parte și câteva sfaturi utile – există un tabel de mărimi în descrierea produsului și instrucțiuni despre cum să îți iei corect măsurile.
Compară datele tale cu cele din tabel și alege mărimea potrivită!
De asemenea, te poți folosi de filtrul de mărimi pentru a selecta tipurile de siluetă – medium sau oversized. În curând vom avea disponibilă și opțiunea „fit”.
Newsletter-ul nostru te informează în mod regulat despre promoții actuale din cadrul magazinului nostru online și îți oferă informații din lumea modei.
Dacă te abonezi la newsletter-ul nostru gratuit, vei primi informații gratuite despre: articole noi, tendințe, vouchere și promoții, oferte speciale și reduceri.
Dacă nu dorești să ratezi promoțiile noastre actuale, te poți abona la newsletter-ul nostru gratuit. Pentru a face acest lucru e necesar să introduci prenumele și adresa ta de e-mail în rubrica „ Abonează-te la newsletter” din partea de jos a paginii principale.
Imediat vei primi un e-mail, în care e necesar să confirmi abonarea la newsletter.
Newsletter-ul nostru apare la intervale neregulate, atunci când apar noutăți din lumea modei sau când au loc promoții speciale, de ex. promoții SALE, promoții cu vouchere, etc.
După abonarea la newsletter, vei primi un e-mail de confirmare cu un link de activare. Abonarea este finalizată numai după ce ai dat click pe acel link.
În cazul în care nu primești e-mailul de confirmare, este posibil ca acesta să fi ajuns în folderul Spam / Junk. În acest caz, te rugăm să verifici folderul respectiv, și după găsirea email-ului trimis de noi, să adaugi adresa noastră la contacte.
Dacă în continuare nu primești newsletter-ul, te rugăm să ne contactezi printr-una din modalitățile regăsite în secțiunea de Contact a site-ului. Pentru apelurile telefonice din străinătate, pot fi percepute taxe.
După ce te vei abona la newsletter, vei primi un e-mail de confirmare cu un link de activare. Ca să te abonezi cu succes, trebuie să dai neapărat click pe acel link.
Apoi, vei mai primi un e-mail prin care îți este confirmată abonarea și în care se află și codul tău personal de reducere.
Te rugăm să ai puțină răbdare, câteodată trebuie să aștepți până la 48 de ore până să primești acest mesaj.
Nu uita să verici și folderele de spam sau junk! Și, nu în ultimul rând, poți adăuga newsletter@diedra.ro la contacte dacă vrei să ai garanția că primești toate e-mailurile noastre în mod corect.
Ne poți contacta oricând prin e-mail (office@diedra.ro) sau la numărul de telefon +40 760 770 246 (Luni-Vineri: 10-18). Pentru apelurile telefonice din străinătate, pot fi percepute taxe.
Ne bucurăm foarte mult să primim feedback, pentru a putea îmbunătăți constant calitatea produselor și serviciilor pe care le oferim clienților noștri.
Când ai câteva momente la dispoziție, trimite-ne un e-mail la office@diedra.ro. Vei primi în mod sigur un răspuns din partea noastră în 1-2 zile lucrătoare.
Iar dacă dorești să ne lași un review, scrie-l pe pagina noastră de Facebook la secțiunea recenzii sau pe Google Maps.
Dacă unul dintre articolele livrate de noi este deteriorat, prezintă defecte sau o problemă de orice natură, poți face o reclamație și bineînțeles îl poți returna gratuit.
Suntem o companie tânără, pasionată de artă, modă și tehnologie – DIEDRA ARTWORK S.R.L.. Sperăm că la noi nu trebuie să căuți mult timp articolele de modă care să îți placă și care ți se potrivesc, iar dacă ai nevoie te ajutăm cu mare drag, oricând, să găsești exact ceea ce se potrivește personalității tale.
Site-ul nostru este compatibil cu toate browserele.
Site-ul web este optimizat pentru rezoluții de 960px pentru iPad-uri și tablete Windows, și pentru rezoluții de până la 1280px pentru monitoare mari.
Modulele cookie sunt mici fișiere text care, de regulă, sunt plasate de un site web pe calculatorul tău. Atunci când site-ul web este „apelat” din nou, informațiile din modulul cookie sunt citite și prelucrate automat. În magazinul nostru, modulele cookie servesc, printre altele, ca pe durata cumpărăturilor, coșul de cumpărături al clientului să fie salvat. În acest fel, nu trebuie să te loghezi pe site-ul nostru de fiecare dată.
Mai multe detalii regăsești aici, în Politica de Cookies.
În magazinul nostru online, încercăm să îți oferim mereu o experiență de cumpărături unică. În cazul în care apare totuși o problemă tehnică sau ceva nu funcționează așa cum ar trebui, te rugăm să ne contactezi printr-una din modalitățile puse la dispoziție pe pagina de Contact a site-ului (cel mai bine cu un screeshot, prin e-mail).
Pentru a putea utiliza toate funcțiile magazinul nostru online, îți recomandăm să folosești întotdeauna cea mai actuală versiune de browser.
De asemenea, te rugăm să verifici, dacă ai încărcat versiunea actuală a browserului web și dacă sunt permise modulele cookie.
Google Chrome
Deschide meniul browserului și intră în rubrica „Setări”. În secțiunea „Protecția datelor”, dă clic pe butonul „Setări conținut”. În continuare, în secțiunea „Module cookie”, activează setarea „Permisă salvarea datelor locale” (recomandat). Închide fereastra și reîncărcă pagina.
Internet Explorer 9-11
Deschide meniul browserului (roată dințată) și apoi „Opțiuni internet”. Dă clic pe tab-ul „Protecția datelor”, apoi la setări mutați cursorul în jos, pentru a permite toate modulele cookie. Dă clic pe “OK” pentru a închide fereastra „Setări”, după care reîncarcă pagina.
Mozilla Firefox
Deschide meniul browserului (butonul “Firefox”) și selectează „Setări”. Mergi la rubrica „Protecția datelor”. În secțiunea „Istoric”, selectează din lista verticală din dreptul “Firefox” opțiunea „Folosire setări personalizate pentru istoric”. Selectează căsuța „Acceptare cookie”, pentru a permite module cookie, apoi selectează opțiunea „Păstrare până când:” și „nu mai sunt valabile”. Dă clic pe “OK” pentru a închide fereastra „Setări”, după care reîncărcă pagina.
Apple – Safari
Deschide meniul browserului (roată dințată) și selectează „Setări…”. Mergi la secțiunea „Protecția datelor” și selectează setarea „Niciodată” de la rubrica „Blocare module cookie:”. Închide fereastra și reîncărcă pagina.